Scroll

Mieszanka Krakowska

Mieszanka Krakowska – konkurs digitalowy i owocowe wybory

Reklama telewizyjna Mieszanki Krakowskiej to odwołanie do uroków codzienności. Pokazaliśmy w niej, że dzielenie się małymi rzeczami i dostrzeganie piękna w każdym dniu może być receptą na dobre samopoczucie. Zachęcając do celebrowania rodzinnych momentów razem ze słodkimi galaretkami przygotowaliśmy dedykowany landing page i zorganizowaliśmy konkurs pt. „Owoce wybory z Mieszanką Krakowską”. W ramach jego promocji wykonaliśmy także reklamy emitowane w sieci GDN. Kampania objęła również: digital, materiały POS, reklamę w prasie oraz radiu.

CZAS

wrzesień 2017 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Na rynek wprowadza produkty z nowym składem bez sztucznych barwników i konserwantów, co zostało zawarte w idei „Dobrych składników”.

ZADANIA

• Wdrożenie nowej strategii komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
• Przygotowanie kampanii reklamowej trzech marek – Fresh&Fruity, Malaga Tiki Taki i Kasztanki, Mieszanka Krakowska.

ROZWIĄZANIA

Spot telewizyjny Mieszanki Krakowskiej był jednym z trzech, które odwoływały się do idei „Dobrych wiadomości”. W reklamie nawiązaliśmy do wartości rodziny i wspólnie spędzonych chwil. 

Działania uzupełniliśmy kampanią digitalową, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS.

Zaprojektowaliśmy dedykowany landing page, na którym obywał się m.in. konkurs „Bitwa smaków”.

 

W ramach promocji konkursu stworzyliśmy także reklamy emitowane m.in. na Onet czy w sieci GDN.

 

EFEKTY

Konkurs Mieszanki Krakowskiej cieszył się dużym zainteresowaniem, a konsumenci chętnie wklejali na stronę internetową swoje „mieszankowe momenty”.

W ramach siedmiu pojedynków napłynęło ponad 40 tysięcy ankiet.

Uczestnicy wypełnili łącznie 7 470 formularzy przesyłając swoje „mieszankowe momenty”.

Zwycięzcy konkursu byli pod wrażeniem organizacji i przemyślanego programu magicznego weekendu w Krakowie. Chwalili również przygotowaną przez nas spersonalizowaną ulotkę oraz niespodziankę od Wawelu, która czekała na nich w hotelu.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case