Scroll

Mitsubishi

CZAS

2007 – 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

obsługa full service

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji marki łączącej tradycję z nowoczesnością.
• Wzrost sprzedaży w rozwijającej się kategorii modelu ASX i Outlander.

Całą markę i jej poszczególne produkty objęliśmy zintegrowaną obsługą 360 stopni.

Pracowaliśmy przy ponad 30 spotach telewizyjnych, radiowych, internetowych, prasowych oraz outdoorowych.

Wyprodukowaliśmy katalogi i foldery reklamowe.

Promowaliśmy markę w internecie.

 

EFEKTY

• Zbudowanie silnej, japońskiej marki dzięki długoletniej współpracy.
• Wzrost sprzedaży samochodów w salonach dzięki poszczególnym kampaniom (m.in. 13% wzrost w 2015 r.)
• Kilkukrotny wzrost zapytań dealerów o wybrane modele.
• Czterokrotna nagroda Excellent Sales Growth Reward dla marki Mitsubishi (2009, 2010, 2014, 2015 r.)

 

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case
Wawel social media

Wawel social media

Dla Wawelu czynimy dobrze, więc Wawel czuje się dobrze z nami w social media! Na fanpage’u łączymy komunikację różnych subbrandów – Mieszanki Krakowskiej, Michałków, Żelków jak SMOK czy Fresh&Fruity.

Zobacz Case