2007 – 2020
obsługa full service
• Opracowanie strategii komunikacji marki łączącej tradycję z nowoczesnością. • Wzrost sprzedaży w rozwijającej się kategorii modelu ASX i Outlander.
Całą markę i jej poszczególne produkty objęliśmy zintegrowaną obsługą 360 stopni.
Pracowaliśmy przy ponad 30 spotach telewizyjnych, radiowych, internetowych, prasowych oraz outdoorowych.
Wyprodukowaliśmy katalogi i foldery reklamowe.
Promowaliśmy markę w internecie.
EFEKTY
• Zbudowanie silnej, japońskiej marki dzięki długoletniej współpracy.
• Wzrost sprzedaży samochodów w salonach dzięki poszczególnym kampaniom (m.in. 13% wzrost w 2015 r.)
• Kilkukrotny wzrost zapytań dealerów o wybrane modele.
• Czterokrotna nagroda Excellent Sales Growth Reward dla marki Mitsubishi (2009, 2010, 2014, 2015 r.)
Pamiętacie szczęśliwą rodzinę z reklam Kauflandu? To właśnie krótka opowieść o tym jak stworzyliśmy te historię!
Zobacz Case