Scroll

Mitsubishi

CZAS

2007 – 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

obsługa full service

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji marki łączącej tradycję z nowoczesnością.
• Wzrost sprzedaży w rozwijającej się kategorii modelu ASX i Outlander.

Całą markę i jej poszczególne produkty objęliśmy zintegrowaną obsługą 360 stopni.

Pracowaliśmy przy ponad 30 spotach telewizyjnych, radiowych, internetowych, prasowych oraz outdoorowych.

Wyprodukowaliśmy katalogi i foldery reklamowe.

Promowaliśmy markę w internecie.

 

EFEKTY

• Zbudowanie silnej, japońskiej marki dzięki długoletniej współpracy.
• Wzrost sprzedaży samochodów w salonach dzięki poszczególnym kampaniom (m.in. 13% wzrost w 2015 r.)
• Kilkukrotny wzrost zapytań dealerów o wybrane modele.
• Czterokrotna nagroda Excellent Sales Growth Reward dla marki Mitsubishi (2009, 2010, 2014, 2015 r.)

 

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

promocyjno-informacyjna kampania

OSM Piątnica

Czy kampania dofinansowana ze środków UE musi być niskobudżetowa i sztampowa? Tą realizacją udowadniamy, że współtworząc komunikację razem z Klientem można stworzyć komunikację nie tylko adekwatną dla marki wspierającej, ale i atrakcyjną dla konsumenta.

Zobacz Case
platforma komunikacji

M!chałki

Dla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.

Zobacz Case