Scroll

Morele.net

Morele.net – zwiększamy świadomość marki

Morele.net to sklep internetowy ze sprzętem komputerowym, który nie był znany osobom zainteresowanym kupnem komputera w sieci oraz okazjonalnym graczom. Dlatego też celem naszej kampanii był wzrost świadomości marki wśród osób, które nie znają się na sprzęcie komputerowym. Dla Morele.net przygotowaliśmy strategię komunikacji i kreacje całej kampanii. Jej główny element stanowiły spoty reklamowe, w których przedstawiliśmy autorytety, wspierające klientów w trudnych wyborach. Oprócz czterech reklam telewizyjnych, zaprojektowaliśmy także sześciosekundowe bumpery. Natomiast reklama wieloformatowa obecna była w przestrzeni miejskiej, a kampania display widoczna w czołowych serwisach internetowych. W ramach projektu współpracowaliśmy z agencją Novem, która była odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów.

CZAS

październik – listopad 2016

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania digital / reklama TV

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji marki i zaprojektowanie jej wizerunku poprzez realizację pierwszej kampanii wizerunkowej.
• Zaadresowanie komunikacji do mężczyzn w wieku 18-35, osób kupujących przez internet i osób zainteresowanych kupnem sprzętu komputerowego.
• Zwiększenie sprzedaży ponad trend oraz wzrost wejść na stronę internetową.
• Wzrost świadomości marki w kategorii laptopów i wskazanie Morele.net jako preferowanego miejsca zakupu laptopa.

SYTUACJA KLIENTA

• Klient notuje 30% wzrostu sprzedaży rok do roku, mając jednocześnie głęboko przeanalizowaną grupę graczy komputerowych oraz geeków.
• Klient buduje sprzedaż głównie w kategorii podzespołów komputerowych, posiadając niewielki udział w pozostałych kategoriach.

ROZWIĄZANIA

Dzięki zbadaniu grupy docelowej i zdefiniowaniu person, w spotach telewizyjnych przedstawiliśmy odbiorcom autorytety, które wspierają czterech użytkowników odpowiadając na ich kluczowe problemy.

Zaprojektowaliśmy OOH z hasłem kampanii „To wynika z wiedzy Geeka!”.

Stworzyliśmy cztery sześciosekundowe bumpery, emitowane w Internecie.

EFEKTY

Reklamy Morele.net znalazły się w TOP 10 najczęściej oglądanych reklam w magazynie Media&Marketing Polska.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case
launch marki kosmetyków

Venus Nature

Dla Venus Nature przygotowaliśmy spójną strategię komunikacji, nowoczesny branding i dedykowany landing page. Opracowaliśmy również konfigurator do tworzenia własnych, naturalnych kosmetyków i wdrożyliśmy kampanię digital. Na co dzień obsługujemy również Venus Nature na Facebooku i Instagramie.

Zobacz Case