Morele.net – zwiększamy świadomość marki
Morele.net to sklep internetowy ze sprzętem komputerowym, który nie był znany osobom zainteresowanym kupnem komputera w sieci oraz okazjonalnym graczom. Dlatego też celem naszej kampanii był wzrost świadomości marki wśród osób, które nie znają się na sprzęcie komputerowym. Dla Morele.net przygotowaliśmy strategię komunikacji i kreacje całej kampanii. Jej główny element stanowiły spoty reklamowe, w których przedstawiliśmy autorytety, wspierające klientów w trudnych wyborach. Oprócz czterech reklam telewizyjnych, zaprojektowaliśmy także sześciosekundowe bumpery. Natomiast reklama wieloformatowa obecna była w przestrzeni miejskiej, a kampania display widoczna w czołowych serwisach internetowych. W ramach projektu współpracowaliśmy z agencją Novem, która była odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów.
październik – listopad 2016
kampania digital / reklama TV
• Opracowanie strategii komunikacji marki i zaprojektowanie jej wizerunku poprzez realizację pierwszej kampanii wizerunkowej. • Zaadresowanie komunikacji do mężczyzn w wieku 18-35, osób kupujących przez internet i osób zainteresowanych kupnem sprzętu komputerowego. • Zwiększenie sprzedaży ponad trend oraz wzrost wejść na stronę internetową. • Wzrost świadomości marki w kategorii laptopów i wskazanie Morele.net jako preferowanego miejsca zakupu laptopa.
• Klient notuje 30% wzrostu sprzedaży rok do roku, mając jednocześnie głęboko przeanalizowaną grupę graczy komputerowych oraz geeków. • Klient buduje sprzedaż głównie w kategorii podzespołów komputerowych, posiadając niewielki udział w pozostałych kategoriach.
ROZWIĄZANIA
Dzięki zbadaniu grupy docelowej i zdefiniowaniu person, w spotach telewizyjnych przedstawiliśmy odbiorcom autorytety, które wspierają czterech użytkowników odpowiadając na ich kluczowe problemy.
Zaprojektowaliśmy OOH z hasłem kampanii „To wynika z wiedzy Geeka!”.
Stworzyliśmy cztery sześciosekundowe bumpery, emitowane w Internecie.
EFEKTY
Reklamy Morele.net znalazły się w TOP 10 najczęściej oglądanych reklam w magazynie Media&Marketing Polska.
Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.
Zobacz CaseZ sukcesem przeprowadziliśmy lunch nowej marki chrupek dla gamerów i wspólnie z ReZigiuszem spotkaliśmy się z jej fanami na największych targach gamingowych.
Zobacz Case