Scroll

Non Stop Gaming

Non Stop Gaming – Kompleksowy launch marki z wykorzystaniem influncer marketingu

Razem z firmą TBM wprowadziliśmy na rynek nowy produkt – chrupki w kształcie gamepadów dedykowane graczom! Launch marki Non Stop Gaming wsparł czołowy youtuber – ReZigiusz, który na swoich kanałach social media przygotował specjalny prank z wykorzystaniem chrupek. Jego obecność na targach PGA wpłynęła również na ogromną frekwencję przy stoisku Non Stop Gaming. Mówiąc krótko – trafiliśmy z wyborem influencera w dziesiątkę! Zrealizowaliśmy również kampanię digital, przygotowaliśmy opakowania chrupek i na bieżąco prowadziliśmy działania marki na Facebooku.

CZAS

marzec 2017 – marzec 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Firma TBM chce wprowadzić na rynek nowy produkt – chrupki w kształcie game padów, dedykowane gamerom.

ZADANIA

• Przygotowanie kompletnej kampanii launchowej nowych chrupek dla gamerów.
• Zaprojektowanie opakowań.
• Opracowanie kompleksowej strategii komunikacji.
• Zbudowanie wizerunku submarki i marki parasolowej.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy dwa smakowe warianty opakowań. 

Rozpoczęliśmy współpracę z czołowym youtuberem gamingowym – ReZim, który zaprezentował chrupki na swoich kanałach społecznościowych.

 

 

Byliśmy obecni z marką Non Stop Gaming na największych targach dla graczy – Poznań Game Arena w towarzystwie ReZigiusza.

 

 

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy szeroko zakrojone działania digital – kampanię display i video w serwisach dla graczy.

Opracowaliśmy geotargetowaną kampanię na Facebooku, która prowadziła odbiorców do sklepów z dostępnym produktem.

Zaprojektowaliśmy advertoriale w prasie drukowanej dla graczy.

Na bieżąco obsługiwaliśmy fanpage Non Stop Gaming na Facebooku.

Dodatkowo wsparliśmy sprzedaż kampanią w prasie handlowej, akcjami trade’owymi oraz materiałami POS.

EFEKTY

Ogromna frekwencja graczy na stoisku Non stop Gaming!

Zbudowanie podstawowej świadomości marki, która zyskała sympatię odbiorców.

Stopniowy wzrost sprzedaży.

Pozyskanie nowych fanów na Facebooku Non Stop Gaming.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania reklamowa 360

Wawel – Wolność Wyboru

Mamy niespotykaną Wolność Wyboru! A to dlatego, że wspólnie z Wawelem przygotowaliśmy największą kampanię reklamową w historii marki!

Zobacz Case
kampania edukacyjna

Essilor Group

Jesteśmy autorami ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, dotyczącej prezbiopii. Nasze działania skierowane do osób po czterdziestym roku życia pojawiły się w salonach optycznych w całej Polsce.

Zobacz Case