Piątnica – promocyjno-informacyjna kampania mleka ekologicznego
W najnowszej kampanii mleka ekologicznego z Piątnicy odwołaliśmy się do silnego trendu autentyczności w reklamie i pokazaliśmy, że ekologiczne mleko może smakować jak dawniej! Jak nam się to udało?
Wiosną 2017 wystartowała kampania reklamowa w prasie, radiu oraz działania digitalowe. Natomiast latem w telewizji swoją premierę miał spot telewizyjny, przedstawiający jeden dzień z życia krowy. W ramach kampanii dla konsumentów przygotowane zostały również eventy – pokazy kulinarne oraz degustacje w sklepach.
listopad 2017 – wrzesień 2018
kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital
• Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadza na rynek nowy produkt – mleko ekologiczne.
• Przygotowanie kampanii promocyjno-informacyjnej mleka ekologicznego. • Zbudowanie świadomości obecności na rynku nowego produktu.
ROZWIĄZANIA
Zrealizowaliśmy kampanie reklamową, w tym koncepcję kreatywną, opierającą się na przedstawieniu jednego dnia z życia krowy oraz polskiej wsi.
Działaniami objęliśmy telewizję, OOH, reklamę w prasie, radiu oraz internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz influencer marketingu.
Odbyła się również degustacja produktu w sieciach supermarketów oraz pokazy kulinarne.
Piątnica z naszym wsparciem wzięła także udział w międzynarodowych targach Biofach.
Kampania współfinansowana z „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie".
Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.
Zobacz Case