Scroll

Polskie Koleje Linowe

Polskie Koleje Linowe – stała obsługa social mediów marki

Prywatnie bardzo lubimy górskie wycieczki i widoki, które podziwiamy z najpiękniejszych polskich szczytów. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy połączyć pasję z pracą. Teraz na co dzień monitorujemy warunki pogodowe w górach, testujemy sprzęt narciarski, a przy tym zajmujemy się moderacją social mediów, przygotowywaniem treści i grafik oraz analizą prowadzonych działań. Efekty naszej stałej obsługi social mediów Polskich Kolei Linowych możecie obserwować na Facebooku oraz Instagramie!

CZAS

maj 2019 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• PKL posiada siedem fanpage’y poszczególnych kolei na Facebooku oraz dwa konta na Instagramie. Profile są bardzo różnorodne i nie stanowią integralnej całości.

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji dla Polskich Kolei Linowych i sześciu poszczególnych kolei na Facebooku (PKL Kasprowy Wierch, PKL Gubałówka, PKL Palenica, PKL Mosorny Groń, PKL Góra Żar, PKL Góra Parkowa) oraz dwóch kont na Instagramie (PKL Kasprowy Wierch i Polskie Koleje Linowe)
• Przygotowanie komunikacji opartej nie tylko o funkcję informacyjną, ale również społeczno-rozrywkową.

ROZWIĄZANIA

Zaangażowaliśmy internautów i zwiększyliśmy ich zainteresowanie tematem gór!

Na co dzień zachęcamy do skorzystania z kolejek i zlokalizowanych w ich obrębie atrakcji. A ponadto komentujemy, udostępniamy, odpowiadamy na pytania i przygotowujemy grafiki.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case
stereotypy w reklamie

Venus

Zbudowaliśmy świadomość i spójny wizerunek marki Venus, jednocześnie przełamując stereotypy w reklamie.

Zobacz Case