Scroll

Polskie Koleje Linowe

Polskie Koleje Linowe – stała obsługa social mediów marki

Prywatnie bardzo lubimy górskie wycieczki i widoki, które podziwiamy z najpiękniejszych polskich szczytów. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy połączyć pasję z pracą. Teraz na co dzień monitorujemy warunki pogodowe w górach, testujemy sprzęt narciarski, a przy tym zajmujemy się moderacją social mediów, przygotowywaniem treści i grafik oraz analizą prowadzonych działań. Efekty naszej stałej obsługi social mediów Polskich Kolei Linowych możecie obserwować na Facebooku oraz Instagramie!

CZAS

maj 2019 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• PKL posiada siedem fanpage’y poszczególnych kolei na Facebooku oraz dwa konta na Instagramie. Profile są bardzo różnorodne i nie stanowią integralnej całości.

ZADANIA

• Opracowanie strategii komunikacji dla Polskich Kolei Linowych i sześciu poszczególnych kolei na Facebooku (PKL Kasprowy Wierch, PKL Gubałówka, PKL Palenica, PKL Mosorny Groń, PKL Góra Żar, PKL Góra Parkowa) oraz dwóch kont na Instagramie (PKL Kasprowy Wierch i Polskie Koleje Linowe)
• Przygotowanie komunikacji opartej nie tylko o funkcję informacyjną, ale również społeczno-rozrywkową.

ROZWIĄZANIA

Zaangażowaliśmy internautów i zwiększyliśmy ich zainteresowanie tematem gór!

Na co dzień zachęcamy do skorzystania z kolejek i zlokalizowanych w ich obrębie atrakcji. A ponadto komentujemy, udostępniamy, odpowiadamy na pytania i przygotowujemy grafiki.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Wawel – Malaga, TikiTaki i Kasztanki

Zobacz Case
kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case