Scroll

Sachol

Zapomnij o stanach zapalnych jamy ustnej! 

Znany i lubiany Sachol postanowił odzyskać pozycję lidera. Nasz koncept, który miał w tym pomóc, zakładał shooting. Zaskoczeni lockdownem, zrealizowaliśmy spot na stockach. Wszystko się udało!    
 

CZAS

maj 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

scenariusz spotu TV / nadzór nad realizacją / key visual / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Na skutek m.in. intensywnych działań konkurencji należąca do Bausch Health marka Sachol utraciła pozycję rynkowego lidera (którą – jak wiemy nieoficjalnie – po naszej kampanii odzyskała!). Aby to osiągnąć, jej komunikacja wymagała odświeżenia.

ZADANIA

• Naszym celem było przejście od języka właściwości do języka korzyści. Główny komunikat miał dotyczyć uniwersalności leku (na poziomie zarówno wskazań, jak i wieku konsumentów).

ROZWIĄZANIA 
 
Zaproponowaliśmy prosty, acz niepozbawiony smaczków koncept typu „dla każdego coś dobrego”. Po dość długim oczyszczaniu skryptu z tych smaczków u progu realizacji dopadł nas lockdown. Zareagowaliśmy elastycznie i spot pierwotnie shootingowy zrealizowaliśmy w oparciu o klipy ze stocków. I to praktycznie bez strat na jakości czy jasności przekazu. Może nawet wyszło lepiej. 

 

W oparciu o gotowy spot powstały key visuale. 

Posłużyły one do przygotowania reklam display do Internetu. 

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

stereotypy w reklamie

Venus

Zbudowaliśmy świadomość i spójny wizerunek marki Venus, jednocześnie przełamując stereotypy w reklamie.

Zobacz Case

Wawel – Malaga, TikiTaki i Kasztanki

Zobacz Case