Scroll

Sensit

Sensit – branding nowej marki na rynku

Razem z firmą Politan wprowadziliśmy na rynek nową markę do czyszczenia domowych podłóg. Wymyśliliśmy nie tylko jej nazwę, ale również całą identyfikacją wizualną i strategię. W prosty sposób odnieśliśmy się do sfery estetyki oraz uczuć, którymi obdarzamy mieszkanie lub dom. Tak też powstała sama nazwa „Sensit” – delikatna i kobieca.

CZAS

lipiec 2018 – październik 2019

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji

SYTUACJA KLIENTA

• Politan wprowadza na rynek nową markę – środki chemiczne do czyszczenia podłóg, emulsje do ochrony i nabłyszczania oraz spraye do rozwiązywania domowych problemów.

ZADANIA

• Przygotowanie kompleksowej strategii marki, jej nazwy, identyfikacji wizualnej oraz projektu opakowania.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy kompleksowe badania, na podstawie których przygotowaliśmy strategię, nazwę oraz identyfikację wizualną.

Stworzyliśmy nazwę „Sensit”, która jest delikatna, kojarzy się z wrażliwością i odnosi do pielęgnacji oraz kwestii dbania o wnętrze. Samo słowo sensit brzmi bardzo kobieco i zmysłowo. Obejmuje również sfery estetyki i uczuć, którymi darzymy mieszkanie lub dom. Ta nazwa idealnie pasuje do marki kobiecej, bliskiej konsumentom i wrażliwej.

Etykiety, które zaprojektowaliśmy akcentują charakter produktów i jednocześnie przyciągają wzrok konsumentów na sklepowej półce.

Dla marki przygotowaliśmy również materiały trade. 

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Beskidzkie

Zobacz Case

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case