Scroll

Tak smakuje 100-lecie Pudliszek

Z okazji setnej rocznicy istnienia, razem z Pudliszkami składamy życzenia konsumentom. Stworzyliśmy język Pudliszek, w którym każda interakcja przekłada się na to, jak używamy produktów marki – dlatego ściskamy, zakręcamy, a nawet… z czułością podduszamy!
 

CZAS

kwiecień 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna / spot VOD / kampania digital

SYTUACJA KLIENTA

• Marka obchodzi setną rocznicę istnienia. Z tej okazji chce podziękować swoim konsumentom i podkreślić, jak ważne jest towarzyszenie im w codziennych momentach.

ZADANIA

• Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, dzięki któremu marka podziękuje konsumentom za 100 lat wspólnych chwil. Kampanię telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi.

ROZWIĄZANIA

Rezygnując z klasycznych beauty shotów stworzyliśmy spot telewizyjny, który pokazuje zupełnie nowe podejście w reklamie foodowej. Dzięki temu zyskaliśmy bliższy widzom obraz. Każda interakcja, którą widzimy w spocie przekłada się na to, jak używamy produktów marki. Podkreślamy tym, że marka Pudliszki towarzyszy konsumentom w codziennych momentach, którymi warto wspólnie się cieszyć.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case