Z okazji setnej rocznicy istnienia, razem z Pudliszkami składamy życzenia konsumentom. Stworzyliśmy język Pudliszek, w którym każda interakcja przekłada się na to, jak używamy produktów marki – dlatego ściskamy, zakręcamy, a nawet… z czułością podduszamy!
kwiecień 2020
reklama telewizyjna / spot VOD / kampania digital
• Marka obchodzi setną rocznicę istnienia. Z tej okazji chce podziękować swoim konsumentom i podkreślić, jak ważne jest towarzyszenie im w codziennych momentach.
• Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, dzięki któremu marka podziękuje konsumentom za 100 lat wspólnych chwil. Kampanię telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi.
ROZWIĄZANIA
Rezygnując z klasycznych beauty shotów stworzyliśmy spot telewizyjny, który pokazuje zupełnie nowe podejście w reklamie foodowej. Dzięki temu zyskaliśmy bliższy widzom obraz. Każda interakcja, którą widzimy w spocie przekłada się na to, jak używamy produktów marki. Podkreślamy tym, że marka Pudliszki towarzyszy konsumentom w codziennych momentach, którymi warto wspólnie się cieszyć.
Jesteśmy autorami ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, dotyczącej prezbiopii. Nasze działania skierowane do osób po czterdziestym roku życia pojawiły się w salonach optycznych w całej Polsce.
Zobacz CaseBudujemy rozpoznawalność marki, dzięki działaniom ATL tworząc komunikację niespotykaną wcześniej w kategorii.
Zobacz Case