Scroll

Ultimo

ULTIMO –  budujemy rozpoznawalność marki, dzięki działaniom ATL

Razem z Ultimo, liderem zarządzania wierzytelnościami w Polsce, przygotowaliśmy kampanię „Po kawałku”, w której zobrazowaliśmy ideę świętowania bez zadłużenia. Jej celem była dalsza budowa rozpoznawalności marki.

Opracowaliśmy strategię, a następnie stworzyliśmy scenariusz spotu telewizyjnego. Działaniami ATL objęliśmy zarówno telewizję, jak i internet.

Czas

wrzesień 2017

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna

Zadania

• Kontynuacja budowy świadomości marki i wzmocnienie jej wizerunku jako wiarygodnego doradcy.
• Odróżnienie Ultimo od konkurencji w obrębie komunikacji.
• Zwiększenie aktywizacji klientów bez danych kontaktowych.

ROZWIĄZANIA

Stworzyliśmy ideę kreatywną „po kawałku”, która doskonale wyraża, że wyjście z długu (które jest powodem do świętowania) nie wymaga ogromnych wyrzeczeń. Dodatkowo nawiązaliśmy do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki Ultimo.

Przygotowaliśmy listy kierowane do klientów z ofertą ugody w kilku wersjach.

Uruchomiliśmy kampanię przed działaniami konkurencji!

EFEKTY

Przedstawienie ULTIMO jako wiarygodnego doradcy, który do kwestii wierzytelności podchodzi także z ludzką twarzą.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania reklamowa

Fresh&Fruity

W kampanii zachęcaliśmy widzów, aby byli ciekawi życia, bo nawet te z pozoru małe, codzienne odkrycia mogą prowadzić do zaskakujących zmian.

Zobacz Case
kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case