Scroll

Venus

Venus – przełamujemy stereotypy w reklamie

Kobiety są z Venus, a Venus jest z Schulzem! I to już od trzech lat w ramach stałej obsługi. Od początku naszej współpracy obalamy stereotypy dotyczące kobiet w reklamie. Posługujemy się humorem i podążamy z kobietami ramie w ramię, niczym najlepsza przyjaciółka. Dlatego trzy naturalne, wesołe kobiety stały się bohaterkami naszego spotu telewizyjnego, kampanii digital oraz komunikacji w social mediach, której nie brak lekkości.

CZAS

kwiecień 2016 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Klienci nie mają świadomości marki Venus.
• Sprzedaż oparta jest jedynie na aspekcie cenowym: brak przywiązania emocjonalnego, brak jednolitego wizerunku.
• Współpraca z Joanną Jabłczyńską nie przynosi pożądanych efektów.

ZADANIA

• Zbudowanie świadomości marki Venus i stworzenie jej jednolitego wizerunku.
• Emocjonalne przywiązanie klientów do marki.
• Zwiększenie zaangażowania w social mediach Venus.
• Dotarcie z komunikacją do kobiet w wieku 24-37.

ROZWIĄZANIA

Opracowaliśmy koncepcję komunikacji i strategię social media, które pozwoliły zbudować klarowny wizerunek marki.

Przygotowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego, w którym główne role odegrały trzy kobiety.

Przeprowadziliśmy kampanię w telewizji i internecie wraz z zakupem mediów.

Na co dzień komunikowaliśmy się z fankami marki Venus za pomocą Facebooka.

Byliśmy obecni razem z Venus także na ulicach i w prasie branżowej!

EFEKTY

Zwiększenie zaangażowania odbiorców w social media i 15% wzrost liczby fanów marki.

Zbudowanie świadomości i spójnego wizerunku marki Venus.

Znaczny wzrost sprzedaży kosmetyków.

Przedłużenie współpracy na kolejny rok i pozyskanie nowych marek – Venus Nature i No°36.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Beskidzkie

Zobacz Case
stała obsługa social mediów

Polskie Koleje Linowe

Na co dzień tworzymy komunikację aż dla sześciu profili na Facebooku oraz dwóch kont na Instagramie! Zaangażowaliśmy internautów i z powodzeniem zaraziliśmy ich miłością do gór!

Zobacz Case