Venus – przełamujemy stereotypy w reklamie
Kobiety są z Venus, a Venus jest z Schulzem! I to już od trzech lat w ramach stałej obsługi. Od początku naszej współpracy obalamy stereotypy dotyczące kobiet w reklamie. Posługujemy się humorem i podążamy z kobietami ramie w ramię, niczym najlepsza przyjaciółka. Dlatego trzy naturalne, wesołe kobiety stały się bohaterkami naszego spotu telewizyjnego, kampanii digital oraz komunikacji w social mediach, której nie brak lekkości.
kwiecień 2016 - obecnie
reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa
• Klienci nie mają świadomości marki Venus. • Sprzedaż oparta jest jedynie na aspekcie cenowym: brak przywiązania emocjonalnego, brak jednolitego wizerunku. • Współpraca z Joanną Jabłczyńską nie przynosi pożądanych efektów.
• Zbudowanie świadomości marki Venus i stworzenie jej jednolitego wizerunku. • Emocjonalne przywiązanie klientów do marki. • Zwiększenie zaangażowania w social mediach Venus. • Dotarcie z komunikacją do kobiet w wieku 24-37.
ROZWIĄZANIA
Opracowaliśmy koncepcję komunikacji i strategię social media, które pozwoliły zbudować klarowny wizerunek marki.
Przygotowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego, w którym główne role odegrały trzy kobiety.
Przeprowadziliśmy kampanię w telewizji i internecie wraz z zakupem mediów.
Na co dzień komunikowaliśmy się z fankami marki Venus za pomocą Facebooka.
Byliśmy obecni razem z Venus także na ulicach i w prasie branżowej!
EFEKTY
Zwiększenie zaangażowania odbiorców w social media i 15% wzrost liczby fanów marki.
Zbudowanie świadomości i spójnego wizerunku marki Venus.
Znaczny wzrost sprzedaży kosmetyków.
Przedłużenie współpracy na kolejny rok i pozyskanie nowych marek – Venus Nature i No°36.
Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.
Zobacz Case