Scroll

Wawel Konkurs „Przyjaźń z charakterem”

„Przyjaźń z charakterem”, czyli kampania digitalowa Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków

W dwóch kampaniach Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków udowodniliśmy, że „Charakter nadaje życiu smak”. W trzeciej skupiliśmy się na kobiecej przyjaźni z charakterem i wytrwale poszukiwaliśmy autentycznych historii w ramach opracowanego przez nas konkursu. Za pomocą kampanii digitalowej zaprosiliśmy kobiety z charakterem również do wypełnienia słodkiego quizu i odkrycia prawdy o sobie. Wsparły nas w tym dwie influencerki oraz zaprojektowana platforma komunikacji.

CZAS

listopad 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / social media / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel chce zwiększyć zaangażowanie konsumentów w działania marki i dotrzeć z komunikacją do młodszej grupy odbiorców.

ZADANIA

• Zaangażowanie konsumentów w działania marki Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki przy jednoczesnym dotarciu do młodszej grupy docelowej.
• Wizerunkowe wsparcie dla brandu w ramach trzeciego flightu kampanii „Charakter nadaje życiu smak”.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji i koncept kreatywny kampanii, której ambasadorkami zostały Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.

Zaprojektowaliśmy landing page, za pomocą którego użytkowniczki mogły wypełnić rozrywkowy quiz oraz wziąć udział w konkursie.

Opracowaliśmy założenia i mechanizm konkursu pod hasłem „Przyjaźń z Charakterem”, w którym do wygrania były bony do SPA dla przyjaciółek oraz torby O bag.

Stworzyliśmy mechanikę oraz content quizu „Kobiety z charakterem. Odkryj słodką prawdę o sobie!”

Prowadziliśmy działania reklamowe w dwóch kanałach – na Facebooku oraz Instagramie.

Byliśmy obecni z podstroną contentową na portalu Interia.

EFEKTY

  1. 304%  – o tyle przekroczyliśmy ilości zgłoszeń konkursowych w stosunku do założeń!
  2. Otrzymaliśmy ponad 10 razy więcej zgłoszeń do konkursu pochodzących z Facebooka niż z reklam GDN.
  3. Nawet 2 miesiące po zakończeniu akcji odnotowaliśmy 10 tysięcy wejść na stronę bez wykorzystania budżetu promocyjnego!
Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Beskidzkie

Zobacz Case
branding

Sensit

Identyfikacja wizualna marki Sensit, jej nazwa i strategia - to nasza praca! Po przeprowadzonych badaniach, wprowadziliśmy nowy brand, który dobrze radzi sobie na rynku.

Zobacz Case