Scroll

Wawel Konkurs „Przyjaźń z charakterem”

„Przyjaźń z charakterem”, czyli kampania digitalowa Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków

W dwóch kampaniach Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków udowodniliśmy, że „Charakter nadaje życiu smak”. W trzeciej skupiliśmy się na kobiecej przyjaźni z charakterem i wytrwale poszukiwaliśmy autentycznych historii w ramach opracowanego przez nas konkursu. Za pomocą kampanii digitalowej zaprosiliśmy kobiety z charakterem również do wypełnienia słodkiego quizu i odkrycia prawdy o sobie. Wsparły nas w tym dwie influencerki oraz zaprojektowana platforma komunikacji.

CZAS

listopad 2018

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / social media / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel chce zwiększyć zaangażowanie konsumentów w działania marki i dotrzeć z komunikacją do młodszej grupy odbiorców.

ZADANIA

• Zaangażowanie konsumentów w działania marki Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki przy jednoczesnym dotarciu do młodszej grupy docelowej.
• Wizerunkowe wsparcie dla brandu w ramach trzeciego flightu kampanii „Charakter nadaje życiu smak”.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy strategię komunikacji i koncept kreatywny kampanii, której ambasadorkami zostały Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.

Zaprojektowaliśmy landing page, za pomocą którego użytkowniczki mogły wypełnić rozrywkowy quiz oraz wziąć udział w konkursie.

Opracowaliśmy założenia i mechanizm konkursu pod hasłem „Przyjaźń z Charakterem”, w którym do wygrania były bony do SPA dla przyjaciółek oraz torby O bag.

Stworzyliśmy mechanikę oraz content quizu „Kobiety z charakterem. Odkryj słodką prawdę o sobie!”

Prowadziliśmy działania reklamowe w dwóch kanałach – na Facebooku oraz Instagramie.

Byliśmy obecni z podstroną contentową na portalu Interia.

EFEKTY

  1. 304%  – o tyle przekroczyliśmy ilości zgłoszeń konkursowych w stosunku do założeń!
  2. Otrzymaliśmy ponad 10 razy więcej zgłoszeń do konkursu pochodzących z Facebooka niż z reklam GDN.
  3. Nawet 2 miesiące po zakończeniu akcji odnotowaliśmy 10 tysięcy wejść na stronę bez wykorzystania budżetu promocyjnego!
Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

platforma komunikacji

M!chałki

Dla Michałków przygotowaliśmy cały koncept kreatywny kampanii, wybraliśmy nową nazwę i opracowaliśmy scenariusz spotu reklamowego. Natomiast zaprojektowana przez nas nowa platforma komunikacji to miejsce, gdzie redaktorzy prezentują codzienną porcję newsów.

Zobacz Case
kampania 360

Tygryski

Dzięki wspólnej pracy Tygryski osiągnęły pozycję lidera rynkowego w kategorii chrupek kukurydzianych. Wzrosła również świadomość marki, sprzedaż produktów oraz zaangażowanie fanów w social media!

Zobacz Case