Scroll

Wawel – Malaga, TikiTaki i Kasztanki

Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki – spot telewizyjny pełen dobrych wiadomości

Reklama telewizyjna Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków odwołuje się do medium, jakim jest radio. W opracowanym przez nas scenariuszu spotu telewizyjnego przedstawiliśmy bohaterkę, która prowadzi audycję, przekonując swoje słuchaczki, że warto zacząć dzień od dobrych wiadomości. Reklamę, która gościła w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych uzupełniły działania digital, reklama w radiu, materiały POS oraz reklama outdoorowa.

CZAS

październik 2017 - obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa / social media

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel przeprowadza rebranding i rozpoczyna nową komunikację skupioną wokół idei społecznej odpowiedzialności.
• Na rynek wprowadza produkty z nowym składem bez sztucznych barwników i konserwantów, co zawarte zostało w idei „Dobrych składników”.

ZADANIA

• Wdrożenie nowej strategii komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
• Przygotowanie kampanii reklamowej trzech marek – Fresh&Fruity, Malaga Tiki-Taki i Kasztanki, Mieszanka Krakowska.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy serię trzech spotów pod hasłem „Dobrych wiadomości”. Jedną z głównych bohaterek spotu „Malagi, Tiki-Taków i Kasztanków” jest kobieta, która pracuje w radiu i w trakcie swojej audycji przekonuje słuchaczki, że warto zacząć dzień od dobrych wiadomości.

Kampanię telewizyjną uzupełniliśmy działaniami digitalowymi, reklamą w radiu, prasie oraz materiałami POS.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case
trend femvertisingu

Gatta

Wykorzystując femvertising przedstawiliśmy bohaterki kampanii, które mają do siebie dystans, lubią żartować i dobrze bawią się w trakcie zakupów. Spot dopełniliśmy energiczną muzyką, wprowadzającą w dobry nastrój.

Zobacz Case