Scroll

Wawel social media

Wawel – Social media Wawelu znamy od podszewki

Dla Wawelu czynimy dobrze, więc Wawel czuje się dobrze z nami w social media! Na fanpage’u łączymy komunikację różnych subbrandów – Mieszanki Krakowskiej, Michałków, Żelków jak SMOK czy Fresh&Fruity. Ilość reakcji pod naszymi postami często przekracza tysiąc polubień oraz reakcji. Konsumenci chętnie dzielą się też zdjęciami zakupionych słodyczy, głosują pod postami i komentują zamieszczane przez nas filmy! Mamy więcej user genereted content niż jesteśmy w stanie wykorzystać!

CZAS

wrzesień 2017 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama TV / kampania digital / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel posiada jeden fanpage na Facebooku, w ramach którego łączy komunikację kilku subbrandów.

ZADANIA

• Obsługa fanpage’a Wawelu na Facebooku i jego moderacja.
• Planowanie i realizacja płatnych działań reklamowych.

ROZWIĄZANIA

Przygotowujemy treści postów oraz grafiki. Bieżąca moderacja fanpage’a to także nasza działka!
 

Monitorujemy efekty działań.

Wyróżniliśmy poszczególne brandy za pomocą indywidualnej komunikacji.

Wykorzystujemy najnowsze formaty!

Posty targetujemy do poszczególnych grup docelowych.

EFEKTY
Znaczny przyrost fanów w przeciągu roku! Jest ich już więcej o 10 tysięcy!

Serce Rośnie, Mieszanka Krakowska i Dobre Składniki to najbardziej angażujące tematy na fanpage’u Wawelu.

Ponad ¼ contentu to treści video, podążamy za trendami!

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case
nowa strategia komunikacji

Śniadaniowa

Wspólnie ze Śniadaniową zawłaszczyliśmy kontekst śniadania i z sukcesem repozycjonowaliśmy markę. 

Zobacz Case