Wolność Wyboru - Zrealizowaliśmy największą w historii marki Wawel kampanię reklamową 360!
Konsumentom przedstawiliśmy Wolność Wyboru, która umożliwia komponowanie ulubionej mieszkanki słodyczy. W ramach współpracy przygotowaliśmy scenariusz reklamy telewizyjnej oraz scenariusze krótkich etiud internetowych, przedstawiających różne okazje spożycia i zakupu słodkości. Działania uzupełniliśmy kampanią digital oraz bieżącą obsługą Facebooka marki.
styczeń 2019 - obecnie
branding i strategia komunikacji / platforma komunikacji / kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa
• Wawel chce przeprowadzić pierwszą wielokanałową kampanię dla marki Wolność Wyboru.
• Zbudowanie szerokiej świadomości marki Wolność Wyboru. • Opracowanie 30-sekundowego spotu reklamowego.
ROZWIĄZNANIA
Przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz koncept kreatywny całej kampanii.
Opracowaliśmy scenariusz i kreację 30-sekundowego spotu telewizyjnego.
Stworzyliśmy scenariusze 9 odcinków serialu internetowego pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię digital.
Przy tworzeniu kompleksowej kampanii 360 wykorzystaliśmy energetyczny i znany wszystkim hit muzyki dance sprzed lat!
Zobacz Case