Scroll

Wawel – Żelki jak SMOK

Żelki jak Smok – kampania launchingowa z łobuzerkim brand hero!

Kampanię reklamową Żelków jak SMOK skierowaliśmy zarówno do dzieci, jak i do ich mam. Landing page, który przygotowaliśmy to miejsce, gdzie rodzice mogą poszukać informacji o dobrych składnikach, z jakich powstają żelki, a ich pociechy zagrać w angażującą grę. Łobuzerski brand hero na stronie internetowej prezentuje benefity produktowe i przedstawia cztery smaki żelków. Świat smoczej akademii obecny jest także w stworzonej przez nas reklamie telewizyjnej. Odpowiadamy również za kreację całej kampanii i obsługę fullservice, a w wolnych chwilach gramy w smoczą grę!

CZAS

czerwiec 2018 – obecnie

ZAKRES DZIAŁAŃ

kampania 360 / reklama telewizyjna / kampania digital / social media / stała obsługa

SYTUACJA KLIENTA

• Wawel wprowadza na rynek nowy produkt w kategorii żelków, skierowany do najmłodszej grupy konsumentów.

ZADANIA

• Kompletny launch nowej marki.
• Opracowanie kampanii, przedstawiającej benefity produktowe Żelków jak SMOK.
• Zaprojektowanie komunikacji zarówno do rodziców, jak i do dzieci.
• Stworzenie projektu gry.

ROZWIĄZANIA

Przygotowaliśmy scenariusz spotu reklamowego z bohaterami Smoczej Akademii, którzy w zabawny sposób pokazują zalety produktu.

Zaprojektowaliśmy smoczą grę oraz dedykowany landing page.

Opracowaliśmy całą koncepcję kreacji kampanii.

Stworzyliśmy placement w Messengerze, gdzie zachęcaliśmy użytkowników, by zaczepiali się nawzajem i grali w smoczą grę.

Promowaliśmy aktywację konsumencką w 100% opartą na formatach mobilnych, dostosowanych do grupy docelowej.

Stworzyliśmy Flip Challenge, czyli wzywanie polegające na podrzuceniu paczki i jej odpowiednim postawieniu.

EFEKTY

Według Google Trends hasło „Żelki jak SMOK” zyskuje coraz większą popularność.

Ponad 1 500 osób zagrało w zaprojektowaną przez nas grę!

1677 – to najlepszy wynik w żelkowej grze!

Kampania otrzymała nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

Diosminex

„Śpiewająca" kampania dla Diosminexu wciąż generuje dobrą sprzedaż marki!

Zobacz Case
wawel

Wawel

Nowa strategia komunikacji, którą opracowaliśmy dla Wawelu, określana jest na łamach MMP, mianem aksamitnej rewolucji, w której udało się uratować to, co w marce najważniejsze,

Zobacz Case