Scroll

Z nami Optopol się wyróżnia!

CZAS

Październik 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

strategia komunikacji / idea kreatywna / key visual i claim

SYTUACJA KLIENTA

• Każda marka chce wyróżniać się na rynku. Tym bardziej, kiedy posiada tak wyjątkową grupę docelową jak optycy i optometryści.

ZADANIA

• Stworzenie strategii marki Optopol i opracowanie nowego pozycjonowania. Następnie, na ich podstawie, stworzenie konceptu kreatywnego na nową komunikację.

ROZWIĄZANIA 

Stworzona przez nas strategia spełniła wszystkie oczekiwania Klienta i wydobyła z marki i jej produktów najważniejsze przewagi. Osadzając ideę kreatywną w tejże strategii uzyskaliśmy efekt, który pozwolił Klientowi nie tylko wyróżnić się na rynku, ale i uniknąć generycznego pozycjonowania.  

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania CSR

Serce Rośnie

Dla „Serce Rośnie” opracowaliśmy cały mechanizm akcji, dedykowany landing page, key visuale oraz szereg formatów reklamowych. Do naszych zadań należało również opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego.

Zobacz Case
nowa strategia komunikacji

Śniadaniowa

Wspólnie ze Śniadaniową zawłaszczyliśmy kontekst śniadania i z sukcesem repozycjonowaliśmy markę. 

Zobacz Case