Scroll

Z nami Optopol się wyróżnia!

CZAS

Październik 2020

ZAKRES DZIAŁAŃ

strategia komunikacji / idea kreatywna / key visual i claim

SYTUACJA KLIENTA

• Każda marka chce wyróżniać się na rynku. Tym bardziej, kiedy posiada tak wyjątkową grupę docelową jak optycy i optometryści.

ZADANIA

• Stworzenie strategii marki Optopol i opracowanie nowego pozycjonowania. Następnie, na ich podstawie, stworzenie konceptu kreatywnego na nową komunikację.

ROZWIĄZANIA 

Stworzona przez nas strategia spełniła wszystkie oczekiwania Klienta i wydobyła z marki i jej produktów najważniejsze przewagi. Osadzając ideę kreatywną w tejże strategii uzyskaliśmy efekt, który pozwolił Klientowi nie tylko wyróżnić się na rynku, ale i uniknąć generycznego pozycjonowania.  

Zapytaj nas, jakie rozwiązanie znajdziemy dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami

Zobacz Również

kampania launchingowa żelków

Wawel – Żelki jak SMOK

Rzuciliśmy wyzwanie najmłodszym konsumentom, odpowiedzieliśmy na potrzeby ich rodziców, zrealizowaliśmy kompleksową kampanię 360, a na koniec otrzymaliśmy nagrodę Złotej Mowy Reklamowej za najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej.

Zobacz Case

Vidaron

Nadaliśmy marce Vidaron wyrazisty charakter, a konsumentów w telewizji, radiu oraz internecie, przekonaliśmy, że dbanie to tak naprawdę męska rzecz.

Zobacz Case